torsdag 14. februar 2008

Korstog mot Likestillingsministeren!

Jeg lovet at jeg skulle reise meg og si i fra når jeg mente at det ble sendt ut urimelige korstog mot noen....også når det skjedde overfor politiske motstandere! Herved roper jeg et varsko i forhold til prosessen som nå er i gang mot minister Osmundsen! Det er livsfarlig med slike intensive og hodeløse prosesser hvor alle ukritisk vandrer samlet utfor stupet!

Og vær så snill å forstå at det at man kritiserer selve prosessen mot et menneske, ikke innebærer noen standpunkttagen til de underliggende reelle forhold! Men la prosessen skje i fornuftig form og tempo slik at hodene til de involverte, inklusive media, kan være med!

Når det så gjelder de underliggende maktforhold og koblinger i Arbeiderpartiets nettverk, så er det en stor og viktig sak for seg som jeg lover å komme tilbake til! Det er klart at det ligger åpenbare spenningsforhold under her - som fremtrer tydelig når man ser på hvordan man kvitter seg med det tidligere mer konservative ombudet og bytter ham ut med en som er mindre regjeringskritisk! Det er ikke mye moro med vaktbikkjer, nei.....selv ikke med sånne som er ansatt for å være det.... Tenker dette også er et tema å vende tilbake til....når vi ser hvordan saken utvikler seg.

1 kommentar:

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk